dijous, 4 d’octubre del 2007

Conecert Bruce Springsteen!! i varis

Sí senyors!!!! el dia 25 de novembre anem a Madrid a veure el pedazo de Bruce Springsteen!!!! gràcies el Charlie que va fer una pacient cua al Fnac de BCN, gràcies Carles!!! jo vaig intentar trucar des de el mòbil, però comunicaven, a més no vaig poder estar gaire per la labor, tenia visita d'obres tot el matí i clar.......
Però el final anem a veure'l, encara recordo el de BCN, va ser molt guapo, llàstima que sigui a Madrid perquè l'ambient no serà el mateix, segur que els Madrilenys no són tan entregats com els Catalans.
Encara no tenim on dormir, però si hem de dormir a l'aeroport no em fa res, el Bruce s'ho val tot!!! 133€ per l'entrada més l'avió d'anada i tornada no em sembla car, clar que falta el clapar....
Ja tinc ganes que arribi el dia, ja s'em posa la pell de gallina.

Demà tenim concert, no és el Bruce però també estar bé, els Gossos m'agraden i a més són Catalans. Primer un bon entrepar de sobrassada i unes braves i després el super concert a Manresa amb la Sandra i l'Andreu.

Dissabte a veure si aguanta el temps i anem a Port Aventrua, em sembla que em tornaré a tirar el buit, la sensació va ser divertida.

ja seguiré informant sobre el concert del Bruce, a veure si podem fer fotos o videos......