dissabte, 13 d’octubre del 2007

Rubianes

Ahir vam anar a veure el Pepe Rubianes a Manresa, va estar molt bé, vem riure moltíssim, dos hores de teatre que van passar molt ràpid. Us la recomano a tots aquells que necessiten riure una bona estona i veure la vida d'una altra manera.



El pare s'ha quedat aquesta nit a l'hospital, es veu que li ha agradat tan el todo incluido, que ha volgut passar més dies a la Suite..... bromes a part, el pare se'l queden fins diumenge o dilluns perquè li ha fet alèrgia el nolotil, i no volen que marxi fins que ho tinguin controlat.

2 comentaris:

(A)Nneta ha dit...

Si q va estar bé si... i quin riure amb lo q ens convenia reiure ahir, eh????? Jo ja t'ho vaig dir.... fa un grapat d'anys q el vaig veure el Pepe i ara, després de tan temps, continua fent riure igual... si tots ens poguéssim pendre la vida com ell jo crec q seriem més feliços... si ho arribo a saber compro quatre entrades més i vengaaaaaaa.... jajajajaja

Irina ha dit...

Alaaaaaa, quina enveja!!!!!!! jolin!!!!!!!!!!!
bueno, aviam quan torna a casa el teu pare! Ai les al·lèrgies...ja sé de q va ja..jo sóc alergica a molts antibiotics així ara a fer respòs i després cap a caseta!!!!!!