diumenge, 30 de setembre del 2007

Examen Moto!

Sí, ja em presento a examen de moto, el dia és el 11 d'octubre, l'hora encara me l'han de dir. Així que ja em puc posar les piles i estudiar com un cabronet...... he fet el 14 test que hi han en tot internet i a l'autoescola, es veu que no ni han més, i ja me'ls sé de memòria, així que perquè esperar més???
Ara ja tenia coll abaix lo de la moto, però l'Anna m'ha presentat un nou dilema, "Compra el cotxe que volguis si no et compres la moto...." i ara no sé què fer!!!! per una banda em compraria el cotxe i per l'altra la moto, la moto és una cosa que sempre havia pensat en comprar-me i el cotxe el tenia pensat per fer gran la família...... m'heu d'ajudar a decidir-me.... el que està clar és que pujo igualment a examen, primer perquè ja ho tinc pagat (600€ que no penso tirar) i segon perquè així ja el tindré, mai se sap què pot passar...
Si m'hagués de comprar un cotxe podria ser: un Audi A3, un BMW serie 1, un C4 picasso o un León, així que la polèmica estar servida!!!!


O......



AQUESTA ÉS LA QÜESTIÓ.........

1 comentari:

(A)Nneta ha dit...

cotxecotxecotxecotxe
cotxecotxecotxecotxe
cotxecotxecotxecotxe
cotxecotxecotxecotxe
cotxecotxecotxecotxe
cotxecotxecotxecotxe
cotxecotxecotxecotxe
cotxecotxecotxecotxe
cotxecotxecotxecotxe