dijous, 11 d’octubre del 2007

Mala sort, sempre estic gafat

Quan tenia coll a baix que avui tenia examen de moto... doncs resulta que no!!!! els desgraciats de l'autoescola no van portar els papers a trànsit!!!! per tan no tinc examen! com pot haver gent tan inútil treballant i el paro està ple de gent vàlida????? estic fins els cullons de la gent inútil, te'ls trobes per tot arreu, tan difícil és fer la feina???? és que jo no vaig pagar el primer dia? és que no vaig anar corrents a portar la revisió mèdica corrents perquè portèssin els papers?? doncs perquè ells no compleixen amb la feina que els hi tocava??? cullons que tenen trànsit a 4 cantonades cony!
I la meva pregunta és si a sobre hauré de renovar el carnet de conduir i per tan tornar a pagar 50€ per una altra revisió i les taxes per la tramitació ja que el carnet caduca el dia 27 i per això pujava.... tot un error d'un inútil, qui m'ho pagarà això??

Avui operen el meu pare, des d'aquí li desitjo sort, tot anirà bé.

2 comentaris:

Irina ha dit...

clar q tot anira be!!!!! això no ho dubris pas eeee..sort!!!!!!
i això de la moto...aix mare mevaaaaaaaa..és q n'hi ha per matar-los!!!!
calma per això eeee, pffff
anims!

Irina ha dit...

Demà és el gran dia oi???
Moltissima sort marc, q te la mereixes!!!!!!!
SORT