divendres, 26 d’octubre del 2007

Ja tinc el Carnet de moto!!!!!!!

Objectiu complert!!!!
Ja tinc la llicència per conduir motos de gran cilindrada!!!!!! oeoeoeoeoeoe!!!!
Ara només falta encarregar la moto i a disfrutar-la!!!! estic super content, em pensava que suspendria per culpa de la planxa, però m'he carregat de valor i he fet com si fos una pràctica més, i taxan!!! l'he superat com si res i he aprovat!!! visca, visca, visca!!!
Ara ja podrem sortejar números per qui volgui fer una volta amb la Suzuki GSR600, crec que la Irina tenia el número 1, i l'Anna el 2 per obligació, el Charlie va dir que volia el 3 i crec que no hi ha ningú que volgui pujar...... bueno bueno bueno.... encara no m'ho crec, avui estic super content!!!
El final m'ha sortit rodó i no hauré de renovar el carnet de conduir!!! ja em veia pagant una altra revisió mèdica i més taxes i examens...... ole ole ole ole!!!!

3 comentaris:

(A)Nneta ha dit...

MOLTISISISISISISISISISISISMES FELICITATS amore! Ets un mega crack! ja saps q a mi el tema moto més aviat em desil.lusiona xo és q et veig taaaaant content q no em queda més remei q alegrar-me per tu, pq sé la ilu q et fa....! Ja m'ho dius ja q tu on fots l'ull li fots....el q faci falta! T'estimoooooooooooooooooooo

Irina ha dit...

MOltes felicitats!!!!!!! moltissimes felicitats de veritat!
t'ho mereixes per la gran dedicació que hi has posat!!! i la il·lusió!
Sisi, jo sóc la number 1...quan en compres la moto?? jajaj
VISCA!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS!!!!!!!!! ARA DE CAP A LA MOTO...