dissabte, 20 d’octubre del 2007

APROBAT

Ahir vaig fer la teòrica de moto, era molt fàcil, era un dels tests que hi havia a internet i que dominava a la perfecció. No vaig estar més de 5 minuts, me'l sabia de memòria!!! el resultat el donen dilluns, però per suspendre m'hauria d'haver equivocat el marcar la creu, espero que no!!! per tan crec que el tinc aprobat!!!! així que ja tinc mitja cama sobre la meva marevellosa moto!!!!
Uffff quines ganes de fer el pràctic i ja poder conduir la pedazo Suzuki!!!!!

Pues res, que segurament ja tinc el 50% de carnet!!!!!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

felicitats! segur que has aprobat, ja veig que finalment t^has decidit per la moto,tot i lo que et deia la anna i altres... ara ja no hauras de fer cues per anar als llocs, i suposo que conduir una moto es tota una experiencia alucinant, ara nomes et falta la practica hi ha DISFRUTARLA! fins aviat.

Anònim ha dit...

A veure si és cert i ja tens la teòrica aprovada. Pel que veig ja has triat entre les dues opcions que et va donar l’Anna (El cotxe que vulguis VS Moto). Felicitats i endavant.

Irina ha dit...

aaaaaaaaaaaaaaaa! si ja t'ho deia jo q més fàcil no podia ser!!!!!!
Ale, ara a per la pràcitica!
i ercorda: em deus un viatge!

(A)Nneta ha dit...

Ara q ja és oficial: felicitatssssssssss!!!! si ja sé jo quan vols t'hi poses en serio i t'ho treus!!!
I demà a començar les pràctiques....oleoleoleoleole!

Albert ha dit...

Moltes Felicitats Cunyat!!!!!!!

Ara compte amb les práctiques, que pel que fa a mi, es lo més xungo i ja está fet home!!!!!!