dissabte, 27 d’octubre del 2007

Hem comprat la moto!!

Avui hem anat de compres, però no a comprar roba precisament.... hem anat al concessionari Suzuki a encarregar la moto, després de vàries delibaracions m'he decidit per la de color negre, és més elegant i deportiva a la vegada.
La podíem recollir aquest dimecres però com que dijous marxem a Brusel·les doncs la passaré a recollir dilluns per la tarda, així que queden 8 llargs dies per poder-la conduir!!!!
Després de comprar la moto hem anat a comprar els cascs, el final ens hem decidit pel NZI Spyder III, el que porta el Alvaro Bautista, crec sincerament que hem fet una gran compra, ara a veure com es comporta la ventilació del casc.....
Aquestes són les fotos del color de la moto que m'he quedat.













3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja ho dic sempre... Al Marc no hi ha qui el desvií del seu camí, que hi farem....
Primer felicitats per el carnet !!!, no tenia cap dubte de que te’n sortiries a la primera.
Ara em veig obligat ha celebrar que ja t’hagis comprat aquesta magnifica moto!!!.
Ja saps que a mi, (antic motero) m’agraden molt aquestes màquines. Se que la utilitzaràs amb seny i que no et deixaràs enverinar la sang per la velocitat ni per l’orgasme motero...
Responsabilitat i QUE LA DISFRUTIS !!! però pensant amb la vida i sense oblidar de que es molt mes bonic viure-la llargament al costat dels que t’estimen.
Prou rotllos paternals i a disfrutarla!!!
Lluís

Irina ha dit...

Mare mevaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
que ràpids q sou!!!!!!!! mare de deu! jajajaja..si és q en tenies unes ganes, jajajaja

Doncs ja m'he quedat sense el primer lloc per muntar-hi ale! Però bueno, et perdono si un cap de setmana de desembre em dones una volteta eee, quan torni!
Moltissimes felicitats!!!
i això, el q diu el Lluis: seny! q encara q sé q en tindràs, mai està de més repetir-ho no??
Aix, i una altre cosa...tinc moltes ganes de que vingueu!!!!!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats pel carnet i per la moto. Però si vols ja hi vaig jo a buscar-te-la, que aquest dimecres no faig res per la tarda. ja, ja, ja.