diumenge, 23 de setembre del 2007

Relax

Aquest cap de setmana va ser genial, vem anar a Berga Resort, quina tranquilitat!!! mai m'havien fet cap massatge, i haig de reconèixer que val la pena, 105€ que he pagat amb molt de gust, i mai millor dit. Una hora i mitja de massatge amb xocolata calenta..... quin plaer, aquella olor, i aquell massatge que recorren tot el teu cos de xocolata, semblavem un malindro sucat a la tasa de xocolata..... Si necessiteu una mica de relax us recomano l'experiència, sortireu com nous i veureu la vida d'una altra manera, sobretot ho recomano aquelles persones que per aburriment s'emprenyen per xorrades i gilipollades de guarderia, aneu a Berga Resort i veureu com totes les toxines que porteu per dintre sortiran fora del vostre cos, i us sentireu alliberats.



Després del massatge vam visitar les mines de Cercs, no va estar malament, vam veure com treballaven abans i com amb poca cosa ja eren feliços. Sortin de Cercs vaig voler visitar la Pobla de l'Illet, però resulta que no ho vem visitar, només entrar el poble ens vam trobar el meu Jefe, i ens va volguer convidar a sopar a casa seva, va estar bé perquè vaig coneixer el jefe com a amic, no com a jefe.... i no vegis quina xarrera l'Anna i la dona del jefe..... jaajaja
I l'endemà, una hora i mitja d'aigua calenta, gel, sauna i sauna de vapor, buf, si tinguès diners que bé viuria......... després de l'aigua dinar i cap a St Cugat a despedir-nos de la Irina que anava a Alemanya a fer no sé què d'uns pòsters.... perdona Irina però estava tan relaxat que no vaig entendre gairabé el que ens vas explicar.
Ara ja espero la pròxima sortida important, el pont de tots Sants, cap a Brusel·les a veure la Irina, que passarà d'estar a Alemanya a Brusel·les, que ja tenim els bitllets d'avió, però aquest cop sortim des de Girona, a veure a aquí enganyem perquè ens hi porti......

2 comentaris:

(A)Nneta ha dit...

Jo tb tinc mooooooooltes ganes de q arribi el novembre... Brusel.les ens esperaaaaaaaaa i la Irina of course!!!
I el massatge i el finde en general (jejejejej) uuuuffffff per repetir! Va ser una bona manera de celebrar l'aniversari... a més q em cponvenia pq tan aguantar coses de guarderia una es cansa....!
T'estimoooooo i ves pensant en la celebració dels 2 anys q la cosa va ràpida ràpida!

Irina ha dit...

jaja, et perdono marc per no saber q anava a fer..estaveu tant relaxats..jaja. Anava a un congrés!
i jo us espero encantada de la vida a brusel·les...torno a repetir: MOLTES GRÀCIES PER VOLER VENIR!!!!!