diumenge, 2 de setembre del 2007

Moltes Gràcies!!

Només puc dir que MOLTES GRÀCIES!!! a tots per venir a la festa que amb molta il·lusió ha preparat l'Anna, sobretot moltes gràcies a l'Anna per aquest cap de setmana tan guai, m'ho he passat genial, ha sigut molt divertit!!!
Gràcies als meus pares, germans i nebot/da per haver vingut als quads i a les tirolines, ha sigut molt divertit, encara tinc agulletes però ha valgut la pena, jo segur que hi tornaré, aixó dels arbres m'ha agradat moltíssim!!!!
Pares, moltes gràcies per les camises de "pijo" que em veu regalar!!!
Gràcies als amiguets per la camisa i els guants per la moto, m'ha agradat molt!! i Carles, gràcies per la tarjeta del mòbil, però me l'he deixat al teu cotxe, quan quedem pel sopar que em deveu me la tornes, jejejejeje

Marc

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Marc, sempre que t'organitzem alguna coseta acabes amb unes agulletes que deunido, potser som una mala companyia, jajajaja, espero que no.

La tarjeta ja he vist que estava al cotxe, però tranqui que la guardaré. Pel sopar només cal triar el lloc i quedar tots plegats.

També us agraeixo a tots el cap de setmana de fabula que he passat, i sobretot a l'Anna per les "conspiracions" que ha anat preparant durant tots aquests dies.
Fins la propera que organitzem ....

Anònim ha dit...

Nosaltres no vam poder venir pq treballavem el cap de setmana! Però també ens ho vam passar molt bé dijous al càmping!!
Fins la propera i aneu pensant que fem el mes de desembre :-)

(A)Nneta ha dit...

jejejejej com van les agulletes Marc... ai! és q l'edat no perdona!!! ;);););););););)

Anònim ha dit...

Ara veuré si aquesta tercera vegada que t'escric em sur.
Estic molt contenta de que de tots haguem disfrutat tant del dia, peró he de donar les gracies l'Anna k amb tan cariyno,il.lusió i paciencia ha preparat tot, gracies Anna.
Un altre día k no tingui el jonoll tant fet pols intentaré fer alguna activitat d'aquestes, tan divers junt amb la Mercè k es moria de ganes.
Les aguietes es curen amb llimona i sucre.
quant tinguem les fotos i la peli ja les passarem per totom.
Petons

mare