diumenge, 9 de setembre del 2007

12 anyets!!

Avui ja fa 12 anys que vaig començar a anar amb l'Anna, no tinc paraules per descriure lo què em va canivar la vida, ja sabeu que no sé escriure garie perquè sóc de ciencies.....
Ahir per celebra-ho vaig convidar-la al restaurant Can Travi Nou, una masia situada prop de l'hospital Vall d'Hebrón, va sé un sopar molt romàntic, no va faltar l'espelma il·luminant la taula. Tot i que és un restaurant força car, va valer la pena, tot i que el meu filet estava poc fet per dintre..... M'ho vaig passar d'allò més bé, a més vam riure una estona dels que teniem el costat, uns alemanys de lo més rics fotent-se una ampolla de vi rera l'altra, amb un posat de lo més antic i pijo, i pensar que nosaltres anavem amb texans........ jejejejejeje , ja ho sabem per la pròxima vegada, posar-nos uns vestits de lo més glamourosos. No estic acostumat que hi hagi un camarer per cada cosa, el que t'acompanya fins la taula, el que et dona la carta, el que et demana, el que et porta els plats, el que els recull, el que et porta els postres i finalment el que et cobra..... en fi, tot un luxe.
Vem acabar la festa en el concert d'Antònia Font a Sabadell, dues hores que van passar molt ràpid, a més van tocar "Canta" i "Alegria" dos de les cançons que més m'agraden!!!
Espero que l'Anna s'ho hagués passat igual de bé, segur que sí. Ara ja podem estar pensant en anar a Berga el cap de setmana que vinent a que es fagin la xoco teràpia contra estress i el recorregut d'aigua calenta per treuren's tota la mala llet acumulada.....

Doncs això, la setmana que vinent a celebrar l'any de casats!!! (sempre tenim excuses per sortir i fer coses, per cert Anna, quina és l'excusa per anar a Bruseles??? jejejejeje)

1 comentari:

Irina ha dit...

conye! doncs veure'm a mi..et sembla poc?? jajajaj. EM fa una il·lusió tremenda q vingueu!!!!! de veritat!