dissabte, 1 de desembre del 2007

Bruce Springsteen, Madrid 25/11/2007

Bruce, Bruce, Bruce, Bruce, Bruce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


La gent no parava de repetir el seu nom, tots volíem que surtís d'una vegada, quin fart d'estar dret, jo ja no notava les cames, a més tenia una grip de collons. Però quan va sortir a l'escenari, tot no va importar, ni el retard de 45minuts, ni el mal de cames, ni la grip...... tota l'espera va quedar enrrera i vam disfrutar moltíssim, aquest tio no hi ha qui el superi. És el millor!!!!

Hores abans, i dic HORES ABANS, vem veure entrar el Bruce en el Palacio de Deportes, com sempre fa, amb una monovolum de vidres foscos, però de vidres clars a devant, on ell sempre va de copilot saludan a la gent, vaig poder fer una foto on si feu un zoom podreu veure-li una mica la cara, quina emoció veure'l i tenir-lo apenes 2 metres de la teva mà.

És el segon concert del Bruce que anem, i la veritat és que em va agradar molt més el de Barcelona, a la nostra ciutat es nota que s'entrega més, tot i això , va fer un gran concert i posa el llistó ben alt als cantants de la seva edat.

Us poso la foto del Bruce entrant al palau d'esports, i un dels videos que vaig grabar "She's the One", que he penjat al youtube.






2 comentaris:

Irina ha dit...

Ja era horaaaa!!!
celebro q t'ho passessis genial, no podria ser d'una altre manera clar q no!!!!!
Bruuuce, bruuuce!

(A)Nneta ha dit...

Aiiiiiiiiiiii ell i el seu Bruce... me tiene loca... jajajjja...
Celebro q us ho passessiu tan i tan i tan béeeeeeeeeeeeee!!!! Xo jo et vaig trobar a faltar mooooooooolt...!!!