dissabte, 24 de novembre del 2007

Una mica cansat

Fa dies que em noto cansat. La feina em supera i a vegades ho engegaria tot a pastar fang, no sé perquè s'empenyen en que ho puc fer tot, a estar a tot arreu, a tirar del carro i a sobre fer tota la feina que ningú em fa.
Després de la bronca de la reunió de direcció, m'he posat les piles, no aguantaré una bronca més de la direcció general, i penso repartir llenya a qui fagi falta, això sí, primer faré de Gerent i si tinc temps faré de Tècnic, però el que no penso suportar més que em diguin que no mano lo suficient.
El primer que va rebre va ser el del magatzem, no em vaig passar gaire, però si que li vaig deixar bestant clar, crec, que ha d'arribar més d'hora i preparar el material perquè els operaris marxin puntuals. La reacció ha sigut que la gent em comenci a mirar d'una altra manera, però m'és ben bé igual, representa que a partir d'ara haig de ser el dolent de la peli.
Ha sigut una setmana saturada, però demà tinc una petita recompensa, veure el Bruce, espero que sigui un gran concert, tot i que sigui a Madrid, i els Madrilenys no s'entreguin com els Catalans......

3 comentaris:

Anònim ha dit...

totas las cosas de aquet mon ,necesitan un aprenentatge ,i aquet teu repta tambe escla
pero estic segura que te ensurtiras
no et dejis pendra el pel ,
pero tampoc cal deija la pell
dedicali el tems i el esfor necesari ni mas ni menos
tota la energia posiva per tu
un peto

Irina ha dit...

Això mateix. Necessites un temps d'adaptació, no et preocupis. Ja veuràs que ho faràs genial!!!! n'estic seguriiiiissima!

I q?? q tal el concert? genial no?

Albert ha dit...

Bueno nen, per la meva experiencia personal i ja t'ho vaig dir, em sembla, el gerent HA DE SER el dolent de la peli. Almenys el meu ho és pero té les seves raóns, forma part del perfil del lloc de treball, noi!

Sé que és difícil, jo també haig de fer coses que no m'agraden i que van totalment en contra de la meva forma de ser i de pensar (ja saps, diuen que es pesquen més mosques amb mel que amb vinagre pero no sempre es així. De vegades, un a d'estirar unes quantes orelles aquí i allà perqué se'l prenguin seriosament).

Almenys espero que el concert fos espectacular. Planteja't prendre unes vitamines, sale?