diumenge, 23 de desembre del 2007

Lliçó de la Vida

Dia 21
Avui la vida m'ha tornat a donar una lliçó. No em pensava que seria tan difícil, creia que l'August li seria més fàcil el que havia de fer.
Quan vem decidir fer fora el del magatzem creia (i segueixo creient) que era el millor per l'empresa, que el lloc que ocupava és molt important i una peça clau perquè la resta de l'organització funcioni. Pensava que seria molt fàcil i dir-li que després de Nadal no cal que torni, sempre ho veus a les películes i penses que la realitat és igual de fàcil.
Quan arriba el dia i l'August et diu, "Marc, avisa el Miquel que volem parlar amb ell..." uff, em va costar horrors dirigir-me a ell. Quan vam entrar el despatx els tres, no s'havia a on mirar, ni què dir. L'August va començar fent un discurs polític, d'aquests tan originals que fa i que jo no sé fer, jo vaig més el grà, sense tants "rodeos". No li va donar temps d'acabar el discurs, el Miquel el va interrompre i li va dir, "no cal que segueixis, no li donguis tantes voltes, sé perquè m'heu cridat, ja fa dies que ho sé". De cop em va entrar molta calor a la cara i no podia amagar-me sota la taula perquè és de vidre!! no sabia com posar-me, jo estava molt nerviós, l'August va actuar amb sang freda i va treure tots els papers que havia de firmar, (nòmina, finiquito, talons i carta d'acomiadament improcedent). Jo apenes vaig dir res, i el que vaig dir va ser per defensar l'empresa, jo vaig ser l'aprenent de com fer aquestes coses, l'August em va fer entrar perquè veiés com es fa, i em va recordar que la pròxima vegada ho hauria de fer jo sol....
Aquesta feina té coses bones i moltes de dolentes, però haig de pensar que és la meva feina i que si no la faig serè jo qui un dia entraré el despatx perquè l'August em dongui la carta d'acomiadament, i això no vull que passi, així que hauré de treballar dur per no rebre mai una mala notícia com aquesta.
La vida et dona moltes lliçons, que de vegades les oblides, però d'altres, com aquesta, no s'obliden i les tens ben presents en el teu cap.
El dia 24 haig de posar la primera pedra el nou magatzem, el dia 27 comença el David.

2 comentaris:

Irina ha dit...

Hauràs d'anar aprenent, mica en mica. Però de tot se'n treu alguna cosa positiva..pensa-hi i la trobaras!
Bon nadal Marc!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

fen i desfen apren l'aprene
no es facil no pero si el demes podan pues tu tambe