diumenge, 1 d’abril del 2007

ESQUIADETA

Uffffffff quin dia!!

Avui hem anat a esquiar, el Carles, El Bernat i jo. Ha sigut una canya, no hi havia gent, hi havia un metre de neu i no nevava fort (bé a última hora si).
No havia pensat mai que en un dissabte en pler inici de setmana santa, no hi hagués ni Déu (i mai millor dit) a les pistes d’esquí. Tampoc hagués pensat mai que amb les dates que estem, i sobretot amb la temporada que portem, hi hagués tanta i tanta neu!!!! Ha sigut un passada i he disfrutat com un campió. Llàstima que l’antibiotic que m’estic prenent pel mal de queixal, ha fet que em cansés molt i no hagi donat la talla fent les baixadetes, aquest cop m’havien d’esperar...... ho sento Carles i Bernat, he fet el paper de principiant avui.....
Espero poder esquiar el dissabte vinent a Boí Taüll, ja que pugem de festa, si esquiem preparat Lluís, pq miraré de pujar amb les piles carregades, ja et faré 4 classes rapides per apendre a baixar ràpid!! Jejeje
Després de veure com ha nevat ara, i que aquests dies fa més fred que els dies anteriors, començo a pensar que les estacions s’estan desplaçant, d’aquí 10 anys em veig esquiant en pler mes d’agost i obrint els regals de reis a la platja......... estem vivint un canvi climàtic, que en realitat ha existit sempre, encara que ens vulguin fer creure que és culpa de la contaminació, crec que la contaminació ha fet que s’acceleri el canvi però això són cicles terrestres inevitables. No podem tenir el control de la terra!!!
Més igual esquiar el gener que a l’abril o l’agost, la qüestió és que no vull que desaparegui l’únic esport que realment m’agrada practicar!!!!!




2 comentaris:

Anònim ha dit...

Dia espectacular a les pistes d'esqui.
Ja quan sortiem de casa i anavem per l'autopista, ja anavem veient que el cel estava més negre que una mina de carbó a les 12 de la nit, el que ens augurava que podiem tenir un dia passat per aigua o nevant tol el dia. Per sort ha estat l'últim, el que ens ha fet gaudir d'unes condicions impressionants.
A més la gent es debia haver acollonit perquè a pistes erem quatre gats.
Per desgracia avui el Marc no estava fi, i anava a 1/4 de gas, cosa que no permet disfrutar com ens agrada. Una veritable llastima, que aquesta temporada sembla que no podrem rectificar, pero la que ve ja poden anar tremolant.....

Per cert, quan vas fer les fotos??

Anònim ha dit...

Ep! Jo també m'he sorprès d'unes fotos que no tenia controlades! En fi que el dia va ser maco. M'ho vaig passar teta!! I en Carles em va fotre tanta canya que avui em fa mal tot!! I la última baixada... encara em fa mal la cara dels projectils de neu! En Carles va fotre una renec a l'arribar a baix.. En fi que un dia de p**a mare amb algun moment complicat. Gràcies per avisar-me!!