dilluns, 9 d’abril del 2007

Barruera








Avui ja és dilluns, estic en el menjador sol prenent un cafè amb llet. M’encanten els dies de festa perquè em llevo d’hora i em plantifico davant el portàtil mirant les notícies i bevent el cafè, és un dels millors moments del cap de setmana.
Ja ha passat la setmana santa, avui toca descansar després d’uns dies intensos a Barruera. Hem caminat, hem esquiat i alguns han fet una mica el burro, ha estat molt divertit. Veure el Lluís fent d’actor d’American Pie, el Carles roncant, l’Olga dient “Lluís coi...” i l’Anna “Marc vols parar...” “sempre igual....”, NO TÉ PREU!
Des d’aquí vull felicitar el Lluís per mirar d’apendre a esquiar, tot i que una pista va dir que no baixava.... i donar les gràcies el Carles per intentar gravar com esquio. La temporada que ve a veure si pugem més i muntem una petita competició, a veure qui baixa més ràpid (em sembla que guanyarà el Bernat), haurem d’entrenar al Lluís i el Josep, que espero que ja tingui bé el genoll.
En el Carles li dec un pal, li vaig torçar tenint un petit accident (una mica més i em trenco el genoll), tot i aquest incident va ser molt divertit, vem esquiar com mai, per ser setmana santa no hi havia gaire gent, era una constant de pujar i baixar, a més la neu estava dura, com a mi m’agrada. Del sol que feia m’he quedat vermell com un perdigot, però ha valgut la pena.
El final vam haver de fer la carn a la planxa, no hi havia llar de foc com deia a la propaganda!! Sort que no vem comprar carbó per fer brasa.....

El millor moment va ser el sopar en el restaurant, la camarera volia fer menjar conill al Lluís, jajajajaja i per postres pastís de figa jajajajaja........ uff encara ric, que bo que va ser!!! I l’Anna i l’Olga geloses perquè la camarera ens va picar l’ullet..... jejeje
Espero poder repetir uns dies de festa com aquests, però aquesta vegada poder pujar TOTS junts.......

1 comentari:

(A)Nneta ha dit...

Coi Marc!!!! És q sempre esteu igual.... jajajjaja... LA veritat és q això sempre ens recordarà Barruera, eh???? Ha estat massa: divertit, distret, cultural... q més podem demanar?????? Potser q això no s'acabi mai.....