dissabte, 24 de maig del 2008

Ho trobo a faltar

Avui estic a casa, està plovent molt. Quan plou no sé perquè em venen ganes de pensar, i ara estava pensant que trobo molt a faltar la universitat. Sí, ho heu sentit bé, trobo a faltar la universitat.
Laboralment no em puc queixar i familiarment tampoc. Tinc una sensació de que ja ho he fet quasi tot (bé falta una coseta que a veure si el final.... però bueno) i que ja no em queda res per descobrir.
Ara m'estava mirant exercicis de la universitats fets amb el Matlab, i la veritat, m'han costat molt d'entendre, tinc els coneixaments ben rovallats lo qual indica que de lo què he estudiat no estic exercint res, i això em preocupa perquè m'agradava i m'agrada molt l'Electrònica.
És ben curiós tot plegat. Quan estàs estudiant tens ganes d'acabar i treballar per guanyar diners, i quan treballes guanyant forces diners, tens ganes de posar-te estudiar un altre cop. Em sembla que estic ben penjat.
M'estic plantejant agafar l'Ogata i l'ordinador i recuperar els exercicis metemàtics i de regulació que feiem a la universitat per no deixar els coneixaments aparcats i rovallats en una part del meu cervell.

2 comentaris:

(A)Nneta ha dit...

Saps q Marc?? Q el saber no ocupa lugar o sigui q ja saps que cal fer!

Anònim ha dit...

Hola noi, sóc el teu pare.
Avui m’he passejat per el teu bloc i per el de l’Anna. I com a pare et tinc d’estirar les orelles ja que si els coneixements de la teva carrera s’han rovellat es en part perquè no els has posat al dia, i la ciència i la tecnologia segueixen avançant.
Fes me cas xicotet, en la vida tot lo que no es cuida i cultiva es perd, els coneixements també, i si t’agrada la electrònica no la deixis aparcada i amplien els coneixements.