diumenge, 11 de maig del 2008

Dia a Montclar

El dia 1 de maig, tot celebrant el dia del treballador i aprofitant un dia molt assolellat, el Carles i jo vam anar a passar el dia amb moto. Ja era hora que algú s'atrevís a fer un dia llarg de moto amb mi, per fi algú s'ha fiat i s'ha atrevit a passar un dia sobre només dos rodes!!!!
M'ho vaig passar molt bé i el vaig compensar portant-lo a l'ajuntament a on l'Anna i jo ens vem a casar, a Casserres i després una comilona plena de menjar en el poble que ens va ensenyar un dia el Joan, a Montclar!! quin poble més tranquil, tan que vam fer una vacaina en el jardí d'una casa....
Llàstima del vent, que el final del dia ens va tocar una mica la moral i que el Carles va agafar aquella rampa a la cama!!!
A veure si algú més s'anima!!!!

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Eiiii, m'ho vaig passar genial, el ventet al cos, la sensació de llibertat, anar esquivant cues....
A sobre la carretera per la que van anar una passada, amb curvetes, però sense ser massa tancades per poder disfrutar.

I el Marc es defensa molt be, no sembla que fagi ben poc que porta moto, així que ja sabeu truqueu-lo i quedeu amb ell per anar a fer una volteta que ell sens dubte us dirà que si i a sobre s'ho passarà pipa.

Per quan acabi el PFC i tingui lliures un altre cop els caps de setmana ves buscant un altre lloc per anar.

Irina ha dit...

Que beee, quina enveja! ai, amb aquella sensació de llibertat eeee.
I a montclar a posar-se les botes!!!!!!!
Celebro que us ho passessiu tant be!!!!!!