diumenge, 8 de juliol del 2007



Ja m'he matriculat!!! sí sí!!! ja m'he matriculat!!!




Dimecres, vaig anar a l'autoescola i em vaig matricular per treure'm el carnet de moto, espero no ser un patata i poguer-ho treure tan ràpid com el de cotxe, suposo que és posar-si, el que passa que hi han les vacances d'agost pel mitg, hauré d'anar fent tests sol...


També he estat miran motos, la gent que porta moto i en algún concessionari, m'han dit que la 250cc té vida limitada, de fet quan comences a mirar l'estil de motos que a mi m'agraden, no hi ha gaire per triar. Diuen que ja que tens els carnet lo millor és comprar-se una 600cc encara que te la limiten 2 anys, perquè és més grossa i per tan més estable, a més el ser més potent pots tenir una sortida més ràpida en cas de perill inminent.


Ja he començat a mirar motos de 600cc, i la veritat és que n'hi han de molt guapes.... però la que més m'ha agradat és la Suzuki GSR600, és una autèntica guapada, és una barreja de nuket i deportiva, m'he enamorat.... a veure si em trec el carnet i puc disfrutar ben aviat d'aquesta preciositat.


1 comentari:

Irina ha dit...

aaaaa, molt be marc! no et preocupis pel test...q jo ja el vaig fer i el de moto és una autèntica tonteria, en serio!
Carai! apuntes alt eee...és una passada de moto! aix..és q a mi les motos m'encanten!
aaaaaaa...i això vol dir una cosa no?...quan sereu els meus veinets??? ja j