diumenge, 15 de juliol del 2007

Feina

Molts de vosaltres ja sabeu que he millorat la feina, encara no puc explicar públicament el que m'han proposat fins que estigui tot ben lligat.
La veritat és que encara no em faig a la idea de la nova feina, quan comenci en serio el setembre ja us explicaré... estic bestant nerviós perquè és un gran repte, un repte que m'ha arribat molt jove (encara en tinc 29...), i una gran responsabilitat. De vegades penso que no estic preparat i de vegades penso que sí que ho estic, no sé, és una mica confús. Però val la pena intentar-ho i demostar-me a mi mateix que sí que ho puc fer.
Espero no decebre a qui m'estar dipositant la seva confiança i estar a l'altura.
El dia que pogui fer-ho públic a la web ja ho explicaré tot....

De moment, qui no sàpiga de què va m'ho haurà de preguntar directament, o esperar-se a finals de juliol.....


2 comentaris:

Albert ha dit...

Jorl nen, fas que soni horrible. Esclar que tindràs més responsabilitat, pero es que hi va implícit i suposo que les compensacions seràn més que suficients. Ánims cunyat! És un gran pas per tu i segur que te'l mereixes. Com li acabo d'escriure a l'Anna, les coses no es fan perqué si en una empresa, tot té un motiu i no es prenen decisions d'aquest tipus si no estàn molt justificades. Ánims nen, segur que ho faràs molt bé!

Anònim ha dit...

Hola Marc,
estic d'acord amb l'Albert.
Les coses normalment es guanyen i tu fa molt temps que estas treballan i estudian i aix� es el premi a la labor realitzada.
No tens perque preocuparta ja saben les personas que te han escullit, com treballes i fins quin punt pots arribar. un provevi diu que si les coses tenen soluci� no et preocupis i si no entenen perque preocupar-se?.
anim i envant que tu pots.
espe