dissabte, 28 de juliol del 2007

Estic cansat

Avui em començo a notar cansat, noto que l'energia s'estar acabant...... tinc moltes ganes de vacances, de despertar-me el matí i fer-me les meves torrades amb mantega i malmelada de prèssec, i el cafetó clar!!. Tinc ganes de no pensar en res, de no estrassar-me, de no haver de mirar el rellotge i mirar la taula plena de papers que no em trec de sobre...
Mai havia desitjat tan que arribèssin les vacances!!! tinc unes ganes boges d'agafar dilluns dia 6 ben d'hora el matí i marxar cap a Astúries, un lloc que no he estat mai i que es veu que pinta força bé, poca calor i paissatges marevellosos per estirar-se i deixar la ment en blanc!!!
Aquestes vacances s'ha de descansar molt, que el setembre serà molt dur!!!

4 comentaris:

(A)Nneta ha dit...

Vaaaaaaaaaa ninu q només ens queden 8 dies, 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8!!!!!!!!!!!!!!!!!!
=D

Anònim ha dit...

Si mirem el costat més positiu només son 5 dies de feina, així que ja ho tenim tot fet. A partir d'aqui a fer el gos tot el que poguem i a tornar a carregar les piles al màxim.

I a sobre si aquesta setmana es fa més dura del normal només cal pensar el que estaràs fent la que ve, o millor dit el que no faràs.

Un brindis amb sidra per tothom

Irina ha dit...

Vingaaaaaaaa, q us falta molt poquet!!!! q ja teniu les vacances aquí!!!!!!
anims!

uf..si..ja t'entenc..a mi em fa pànic el setembre ja, amb la feinada q m'espera, brrrrrr...però ara a descansar!!!!!!!!

Albert ha dit...

Ánims, cal carregar piles abans del gran repte! Si et serveix de consol jo no en tindré pas de vacances, i apart el cap de setmana del 25 y 26 em tocarà treballar. Pren-t'ho amb calma, nano que només són 8 díes, 5 de feina, i després a disfrutar del Principat!

Ánims cunyat!