dimecres, 20 de juny del 2007

Moto

Fa dies que tinc pensat en comprar una moto de 250cc, amb l'excusa de si anem a viure a St Vicenç o què. L'Anna no li fa massa gràcia, però crec que és una bona alternativa per no haver de fer cues per venir a treballar, a més sempre m'ha fet gràcia anar amb moto. Els 15 anys ja portava la Suzuki del Ferran i més tard la famosa FDS amb marxes, que estava trucada amb motor de 80cc.

M'he estat informant a l'autoescola, i pel que sembla no és gaire díficil treuret el carnet A si ja tens el B, ja que t'estalvies dos examens, només fas el teòric específic de moto i el pràctic en el circuit tancat.

El carnet surt per uns 500 euros, llavors has d'afegir un parell o tres de pràctiques de 33 euros cadascuna.

Un cop tens el carnet pots portar la de 250cc, i si et compres uns més gran el mecànic l'ha de limitar i t'ha de fer un certificat (llavors hi ha la picaresca de tenir un mecànic de confiança que et fa el certificat sense limitar-la..........) i el cap de 2 anys de tenir el carnet pots portar totes les cilindrades, aquesta norma la trobo una mica absurda, sobretot perquè pots treuret el carnet i no tocar la moto en la teva p...a vida, vaja, el que dic jo, una llei una mica ABSURDA!!!!

M'agraden les de tipus carretera, com la hona CBF 250, us poso la foto perquè us feu una lleugera idea de quines m'agraden.....


Si el final em matriculo ja us informaré.....

3 comentaris:

(A)Nneta ha dit...

"De ilusión también se vive....."
jejejejejeje :P

Anònim ha dit...

Buuuuuuuuf!!! ajunta't amb el Joan pq tenim el mateix problema... ja fa temps que estem lluitant amb el tema... :-(
A veure qui és primer... jajajajaja
Petonets!!!

Irina ha dit...

bufff..com m'agraden les motos! si al final us decidiu...ja em portaràs a fer una volta eee!