divendres, 8 de juny del 2007

Feina

Ostres….. no sé ni com començar…… fa dies que no explico res, segurament no importa perquè com que no actualitzo el blog, doncs segur que ningú mira la pàgina, jejejeje

He portat molts dies de super estrés, la feina no para de créixer sobre la meva taula, i les visites a l’obra i les sol·lucions tècniques cada vegada són més grans, ja no sé si podré amb la meva ànima...... avui he estat dos vegades a Rubí i una a Mollet, això m’ha complicat la feina de despatx, bé no he pogut fer feina de despatx...... he mitg sol·lucionat els problemes d’aire acondicionat de l’ajuntament de Rubí però s’ha complicat el tema de l’escomesa d’aigua de Mollet, ara resulta que l’haig de fer modificar perquè els inútils de Sorea ara es donen compte que per on fem entrar l’aigua a la finca resulta que no hi ha línia d’aigua!!! Sol·lució, canviar de lloc l’escomesa, entrar per l’altra carrer, m’he cagat en la seva p...a mare i todo lo què cuelga.... els ventiladors del parking fan massa soroll, sol·lució temporal, he decit fer posar un variador de velocitat, reduirem cabal però no importa perquè anem sobrats... en fi, com aquestes una darrera de l’altra, PROBLEMA!! que la feina de projectes, bulletins, paperassa i demés coses, s’estan enderrarin a sobra la meva taula, fa dies que no passo el matí al despatx, i avui quan he arribat a última hora de la tarda, taxan!!! 3500 trucades per contestar, que evidenment no he pogut realitzar, perquè he hagut de preparar lo què els operaris m’han de començar a fer el dilluns, ja que no hi som. Pel colmo he sentit que l’August s’ha compromés a que faria no sé què dimarts perquè dilluns no hi sóc, però dimarts haig d’anar a Mollet a sol·lucionar més coses, així que em sembla que amb lo què s’hagi compromés va ser que NOOOOOO!!!! BUFFFF tanta feina no es pot aguantar. I per si fos poc m’ha trucat el inspector de gas de Mollet, necessita EVIDENMENT!! Urgent els 21 bulletins de gas per poder fer la preinspecció, JAJAJAJAJA també va ser que NOOOOO dilluns faig festa, dimarts problemes a Mollet, dimecres vista d’obres, dijous informe per un client, i jo què sé què més, i ESPERO que Proursa no truqui dient que tenen CALOR perquè els engegaré a pendre pel c__l!!!!

SORT!!!! Que demà marxem a Menorca fins dilluns a la nit i podrem descansar tres dies!!! Espero que el mòbil no soni, sinó l’Anna em matarà..... ajem ajem, crec que no trucaran perquè ho he deixat mitg arreglat.

Bueno m’he descarregat una miqueta, espero que no us hagi taladrat gaire (si és que algú encara mira aquest blog....)

ESPERO ESCRIURE MÉS AVIAT......

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo el miro!! De tant en tant, però el miro!! Ànims amb la feina, però no vols dir que el "jefe" no s'ho hauria de fer mirar? En fi que us tinc enveja sana que marxeu a Menorca tres dies. Jo estaré a casa tancat... m'he posat malalt :( Però ja tinc moto :D Així que me la miraré des de la terrassa i pensaré que aquest dia tant bonic el podria estar aprofitant.
A veure quan inaugurem el pis!!

Anònim ha dit...

Maaaaaaarc, deixa de dir que si a tot que no es bo, bueno al que et digui l'Anna si.
Com veus si que ens donem una volta per aqui a veure si hi han novetats o no, tot i que feia un mes que estava a l'atur el blog, però esperem que ara que tindràs aventures i noves coses que explicar això canviarà el panorama de sequera blogistica.

Bueno, espero que la feina torni a nivells acceptables, i les visites d'obra s'acabin, més que res perquè amb la calda que comença a fer no bé de gust donar voltes amb el cotxe.

Al tanto amb les ensaimades i la sobrasada.

Albert ha dit...

Ostres cunyat, ja t'assembles a mi pel que fa a la feina. Anem més de cul que San Patràs. Fixa't que jo estic al mig d'una crisis, la mateixa crisis que vaig tenir fa un mes i mig aproximadament. No si ja ho diuen que la historia es cíclica i es repeteix. Pero no ens en queda d'una altra que apretar les dents i seguir endavant.

Ánims i espero que hagi anat bé per Menorca, l'Anna no me'n va dir res la molt punyetera, jejejeje

Una abrassada i JO SI LLEGEIXO EL TEU BLOG CADA DIA DEL MÓN, EH???

(A)Nneta ha dit...

El mòbil no ha sonat no.... menys mal pq sinó.... ajam ajam.... :P Bé han stat tres dies esperats i ansiats i q ja s'han acabat (osties he fet un rodolí) xo jo crec q ha valgut la pena malgrat q la tornada ha estat més o menys dura.... Però saps que carinyo??? Q nos quiten lo bailao....jajajajaj!
Ja saps com t'estimoooooooooooooooooooooooooo.