divendres, 15 de juny del 2007

Menorca

Ostres, demà farà una setmana que vam marxar a Menorca, passa la setmana que no t'adones, el temps còrrer i les nostres vides cada dia es van escurçant. Hem de disfrutar la vida!!!
Buff m'encanta Menorca, és un lloc genial per descansar i que nongú t'emprenyi, pots pendre el sol sense agobiar-se i banyar-te en les maravelloses aigües clristalines que encara queden. Tres dies han sigut massa curts però han valgut la pena. Em sembla que es convertirà amb un costum anar-hi, perquè fa tres anys que hi anem un cop l'any, així que suposo que el juny que ve tornarem a repetir, ja tinc ganes que arribi, jejejeje
Ens preocupem massa per la feina quan ens hauriem de preocupar de viure la vida, hem de canviar el pensament de viure per treballar per el de treballar per viure, que en aquest cas l'ordre dels factors sí que altera el producte!!!!
VISCA LA VIDA I SEGUIM DISFRUTANT DELS PETITS MOMENTS AGRADABLES I FELIÇOS

Quan serà el pròxim viatge..........

1 comentari:

Irina ha dit...

Aix..si q tens rao si...ens hauríem de preocupar més per viure...per ser feliços i prou. Jo ja fa temps q només penso en això...
treballo del q treballo per q em fa feliç, estic amb el joan pel mateix i tinc els amics q tinc pq m'ajuden a ser-ho!
ben dit marc!!!