dissabte, 5 de maig del 2007

Gossos

El dimecres vaig decidir fer una sorpreseta a l'Anna i li vaig comprar un parell d'entrades per anar a la presentació del nou disc de Gossos a la sala Bikini.
Ens ho vam passar força bé i a l'Anna li va fer molta il·lusió!
No havia estat mai a la sala Bikini, era més petita del que jo pensava.
Ahir, divndres, vem quedar amb el Jordi per fer una coca cola, desde l'octubre o novembre que no el veiem, va estressat amb l'estudi de la universitat, a veure si s'ho treu tot!! es veu que ara faran examens, d'això ja no m'enrecordo de lo què és.
Ara només falta veure el José, que també fa dies que no el veiem.

2 comentaris:

(A)Nneta ha dit...

Gràcies i mil vegades gràcies....! Ja saps que no m'importen que aquestes sorpresetes es vagin repetint.... jajjajajaj....T'estimooooooooooo!

(A)Nneta ha dit...

Marc tiu q fot més d'un mes q no escrius res.... ens tens abandonats... juer nen q els teus fans no ens mereixem això!!!!!!!!!
Vaaaaaa posssa't les piles!