dijous, 19 de juny del 2008

sense títol

Estic a la terrassa, bebent-me una orxata ben fresca (que per cert, no em senta gaire bé perquè em mereja, però està molt bona, no puc fer-hi res...), avui pensava que plegaria tard, però mira la reunió ha estat més ràpida de lo normal. Tenia ganes d'estrenar la terrasseta tot berenant, a veure si avui hi podem sopar...
No he pogut escriure gaire últimament perquè estic en una época que la feina s'em menja, i quan arribo a casa em quedo ben adormit al sofà, tot plegat massa estrés!!
Demà fatarà només un mes pel concert del Bruce a Barcelona, quines ganes bojes d'anar-hi, el final haurem anat a l'inici de la gira europea a Madrid i ens despedirem a l'últim concert de la gira a Barcelona,. Per cert Carles, gràcies per l'adehsiu, molt xulo, però no el puc posar a la moto, és molt gros, encara haig de pensar on el poso, de moment està ben guardat dintre el llibre del Bruce, juntament amb l'entrada pel concert.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Hauràs de buscar una moto més grossa dons ....