dimarts, 24 de juny del 2008

OT

Mai havia vist OT, és el primer any que ho miro, per mi era "operación truño", y m'ho ha confirmat el mirar-ho aquest any. M'he enganxat aquesta merda de programa per dos motius, el primer perquè vaig veure els comentaris de Risto, que són de lo més realista que he vist mai, diu la veritat amb dos cullons (m'agradaria poder fer igual, l'admiro moltíssim). L'altra motiu és la veu de la Virginia, pot ser no és la millor cantant del món, però em va agradar molt i m'agrada molt! té una veu molt diferent i té alguna cosa que fa atreure la gent, a veure si treu algún disc i puc descobrir el seu estil (Anna, no estic enamorat d'ella!!! que sé el que estàs dient... jejejejejeejeje).
Us poso un comentari d'un internauta del youtube, jo no ho hauria dit millor!


2 comentaris:

(A)Nneta ha dit...

Q boooooooooooooooooooooooooooo no pùc parar de riureeeeeeeee!!! jajajajjajajaja això ho haurien de posar al Xat SIN CENSURA! jajajajjaja

Anònim ha dit...

escolta nen mi quedat sensa paraulas