dilluns, 12 de març del 2007

Fideuà



Aquest dissabte vaig fer una fiduà de "cullons", he fet servir la recepta de la meva mare, i la veritat, m'ha quedat força bé, haig de reconeixer que m'ha quedat una mica salada, però això ha sigut perquè no comptava que el suquet de peix ja estigués salat!!!


Com la de la mare res, però crec que ara li ha sortit un competidor, per ser la primera no estar mal, i sinó pregunteu-li a l'Anna, i a la Marley que ella amb la olor ja se la volia fotre!!!


El suquet de peix me'l va donar la mare, suposo que això és algo a tenir en comte de que m'hagi quedat bé, ja que és la gran base del plat en qüestió.
Us poso unes fotos perquè veieu com la feia i el resultat final, les fotos són cortesia de la l'Anna, que me les ha cedit sense res a canvir.....
A veure si un dia quedem tots plegat i us en faig una....

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Cullons tiu, estàs fet un cuiner de debó, mai ho hagués dit. Però bé, cada dia ens enduem una sorpreseta agradable.

El proper cop que quedem, res de Can Cortada ni Can Borrell, a Cal Marc a veure que ens prepara, que segur que ens posem les botes.

Només un petit consell per la propera foto, una ma a la butxaca mentre remenem la fideuà no fa gaire de cuiner, així que al tanto perquè no et donaràn l'estrella Michelin.

(A)Nneta ha dit...

nyam nyam.....

(A)Nneta ha dit...

Marcccccccccccccccc RENOVA LA PAGE PLEASE.....!!!! jajajajaj has vist com domino l'anglès??????!!!!!