dilluns, 19 de febrer del 2007

Menjar

He decidit fer el meu propi Diari, perdó, queda més pijo dir Blog. Feia temps que en volia fer un, fa prop d'un any, però mai em decidia. Avui inaguro i a veure si em dura, que amb tanta feina segur que no puc escriure tant com voldria.

Des d'aquí vull felicitar la meva mare, he dinat unes mandunguilles que em va fer ahir, aquestes mandunguilles són famoses entre els meus germans i són molt disputades.... ens en vam portar 10 cadascú, segons la mare eren 5 per un dia i 5 per un altre (congelades), jo no he pogut resistir la temptació i me les he jalat totes!!! sí mare, ja no me'n queda cap, he quedat tip com un porquet!! Sento no posar-hi foto, però és que em l'entusiasme de menjar-les no he pensat en fotografiar-les.

M'he proposat fer el dinar cada dia, perquè això de gastar-me 12€ cada dia per dinar fora no pot ser!!! per inagurar aquesta decisió he fet un puré de patates (fet per mi, no de sobre!!) barrejat amb pernil salat fregit, tomàquet triturat i formatge rallat i gratinat, recepta de la meva sogra. He fet una foto per feu-se dentetes!!!

Qui sap, amb les voltes que dona la vida, tot pot ser que em converteixi amb l'Arguiñano Català i em guanyi millor la vida i aparqui la faceta d'enginyer.

4 comentaris:

(A)Nneta ha dit...

Hola guapi!
Quina bona pinta eh les patates....?? D'aquí una estoneta me les menjaré i pdré dir-te lo bonísisisismes q estan!
Des d'aki confesso q la cuina no és lo meu i q amb aquesta faceta cuinaire del Marc estem més que complementats.... jo poso les rentadores i ell fa patates o pollastre rostit... i després sóc l'enveja de la funda...jajajaja...
A veure si no et canses del blog i diga-li a algú més....sino només t'escriure jo...jajajaja!
Un petóooooooooooooooooooo

Anònim ha dit...

Hola Xambeta!!! jejeje
Ja veig que vols fer-li la competència al Joan eh! ;)
l'Anna ja em fa propaganda ja... és que quina pinta aquestes patates! Al final encara haurem de montar-nos un negoci tots plegats (els sete NO, els sese!jijijijiji que t'ho expliqui l'Anna...) i l'hosteleria ens solucionarà la vida! :D
Petoneeeeeeets!!

Anònim ha dit...

Ara que gairebé es mitja nit i tot i que ja fa una estona que he sopat, he de dir que aquest pure de patates té molt bona pinta i haurem de fer ca a casa per veure si ens donen una miqueta per tastar-ho, llastima de les mandonguilles que an volat....

T'haig de dir que si la primera foto que hagués vist en aquest blog fora la d'un SCADA, encara estaria rient, però bueno, deixarem de ser dolents ....

Mols anims amb aquest nou blog i que uri molt de temps.

2Soon ha dit...

M'alegro que us hagueu unit a les secta bloggaire JUASJUASJUASJUASJUAS!! Jo també crec que un SCADA era la millor manera de començar el blog, però si es tracta d'arrencar amb menjar també accepto. A veure quan fem un tast d'aquestes delícies culinaries!! El Carles i jo farem el front revolucionari pel tast de la cuina d'en Marc (FORTCIM) i crec que no trigarem a ser-ne uns quants més :p
Una abraçada des del BeNElux en els últims 10 dies d'estada