diumenge, 22 de febrer del 2009

Esperant l'agost, més que mai!!

Quines ganes que sigui agost!! sempre ho esperava perquè és el meu cumple, però aquest any és especial!! Si tot va bé a l'agost neixarà la nostra Berta o Arnau (qui tindrà raó.....).
S'em fa molt llarga l'espera per veure-li la cara, i ja veuràs que quan neixi no em donaré compte que ja estarà caminant i tocant-me totes les coses..... jejejeje
Em fa molta molta il·lusió!! i moooooooooolta por!!!! et venen preguntes al cap, com -sabré fer de pare? -com sabré quan té gana? -dormirà com jo?? -o rondinarà com la seva mare?? -la Marley estarà geloseta?? -necessitarem un cotxe més gran? .......................

Ja tinc ganes de veure-li la cara i tocar-li els mofletes!!

3 comentaris:

Irina ha dit...

mmmmmmm, sereu els millors pares del mon pq l'estimareu moltissim! i això és el q compte!
berta o arnau...ja queda menys per saber-ho!!!!
jo tab vull que arribi l'agost jaaaaaaaaaaa

(A)Nneta ha dit...

No fa ni un any que vaig escriure al blog q el mes d'agost era dels més especials de l'any... i ara resulta que era un vaticini!!! M'encanta que el nostre cigronet/a neixi el mes d'agost i faci companyia a moooooooltes persones importants: la Tània, la Neus C, la Sandra P, el Joan, la Irina, el seu papi i la iaia Mercè! Toooommmmaaaaaaaa haurem de fer torns per celebrar taaaaaants aniversaris!I ja sabeu que jo m'apunto a un bombardeo!!!!!!

Josep ha dit...

Doncs l'agost ja fa alguns dies que ha arribat.