diumenge, 17 d’agost del 2008

Sicília



Me la imaginava diferent, pensava amb una illa idílica, mitg sol·litària, petita i farcit de cales de somni, com una Menorca més gran.
Em va sobtar quan vem arribar, aquella illa que m'imaginava no existia, era molt gran (quasi 4 hores per arribar a l'apartament), conductors bojos circulan en paral·lel amb línia contínua, brutícia, molta calor i no vem trobar les cal·les que tan m'havia imaginat.
Però a part de tot això va ser un viatge molt divertit, i tot i que no era el que m'havia imaginat, tenen molta història, molts monuments magnífics dignes d'anar-los a veure i fotagrafiar-los. Vem riure com mai!! i a més vaig veure aigua, molta aigua!!! quina calor!!!!!!!!!!!
Ha valgut la pena i encara ens quden molts viatges per fer..... Grècia, Egipte, Noruega, Irlanda, Anglaterra, Austràlia, Canadà..... a veure si mica en mica els podem fer, que m'agrada molt viatjar!!

A quan llocs he estat? a veure si ho recordo:
París
Carcassone i rodalies,
Àustria complerta
Suïssa complerta
Itàlia (Venècia, nord Itàlia, Nàpols, Florència, Roma, Milà, Sícilia......)
Mònaco
Andorra
Espanya: Menorca, Mallorca, Astúries, País Vasc, Madrid etc...
Bèlgica
Holanda
Túnez
Cerdenya
Cabrera
Còrsega
Nova York
Orlando, Disney W.
La Nasa

Mèxic DF

2 comentaris:

(A)Nneta ha dit...

Joooo tiu quina llista!!!! Em fa feliç comprovar que compartim junts els records de la meitat d'aquesta llista però encara ens queda mooooooolt eh???

Anònim ha dit...

bufa nen quina llista , casi casi com la meba ja ja ja