dissabte, 12 de gener del 2008

Regals de REIS

Aquest any els reis s'han portat d'allò més bé!! A casa m'han deixat una entrada pel BRUCE!!!! per veure l'últim concert de la gira europea a BCN, (i m'han dit que haig d'anar amb un tal Carles i un tal Josep...... serà que ells també els hi hauran portat.....) també em van deixa la biografia autoritzada del meu estimat Bruce!!!!!

A casa els pares em van deixar uns bons pantalons per anar amb la super moto (regal que em van deixar un mes abans.....) un bon quadre i una foto de la mare amb l'àvia, uns bos regals!!

A casa els sogres unes bones ulleres de sol, per fer-me el xuleta amb la moto, jejejeje

I a casa l'àvia i els avis polítics diners i un pijama molt xulo!!!!

I el super REGAL!!!! un Dúplex de 3 habitacions, dos banys, cuina gran, 3 terrasses, un menjador pa cagarse i per rematar plaça d'aparcament amb un traster per guardar els esquís i la bici!!!!!!!! a St Vicenç de Castellet, a prop de l'Oscar i d'amics. ESTEU TOTS CONVIDATS A VEURE'L I A FER TRASALADO!!!!!!!!!


2 comentaris:

Unknown ha dit...

Ja saps que els Reis Mags son molt intel·ligents i no podien deixar que anesis sol a veure el Bruce, aixi que t'han buscat companyia.

Amb els pantalons guays i les ulleres ja no tens excusa per no sortir amb la moto a qualsevol hora i moment.

I pel que fa al pis, bueno, nomes cal que diguis quan i estarem alla per gaudir lo maco que es.

Moltes Felicitatts per tots aquests regals

Irina ha dit...

Si els reis es porten bé amb tu, és evidentment pq t'ho mereixes Marc!
Així que disfruta dels teus regals...i estem aquí per ajudar en tot el q calgui!!!! el diumenge j aesta fer..a fer el trasllat! anims! jajaj
Feliços reis!