dijous, 16 d’octubre del 2008

Rrehabilitació


Després de complir-se un mes de l'accident, el dilluns vaig començar la rehabilitació. No m'agrada gens perquè em posen corrent elèctrica a vàris punts de la musculatura de l'esquena i l'hombro, acabaré ben carregat d'energia, com si fos la bateria del mòbil, amb una mica de sort em reactibarà el cervell i em tornaré inteligent.

Ahir el terapeuta em va ballugar el braç (sense permís del metge) i em fa fer molt de mal!!!

Ja m'ha dit que si només tinc afectat els músculs la recuperació serà lenta però bona. En canvi si afecta també els nervis la recuperació serà molt molt molt lenta, i que de moment hauré d'agafar el tren, la moto en tinc per temps em va dir.


Demà farà una setmana que em van fer la prova EMG, em van posar unes corrents elèctriques el braç per veure el funcionament del nervi, per lo què em va dir el metge que em va fer la prova és que el nervi no reaccionava, a veure què em diu el traumatoleg la setmana que ve.


Aquests dies em fa molt mal l'esquena, les vertebres des de la meitat de l'esquena fins a la nuca, i això crec que és el que em provoca els marejos i el mal de cap, li hauré de dir al metge perquè començo estar cansat de despertar-me a les 5h del matí i no poder dormir!!

Tinc ganes de fer vida normal d'una vegada.