divendres, 12 de setembre del 2008

Felicitació retardada

Avui vull felicitar a la meva Nneta, pels nostres 13 anys junts. Volia fer-ho el dia 9 però el desgraciat accident no em va donar temps.... i sento que en més de felicitar-te el dia 9 amb una dolça trucada, t'hagin trucat amb una mala notícia. Però aquí estic, felicitan-te amb una sola mà....
La llàstima és que després de tenir tants bons records del setembre, aquest accident hagi passat en el nostre mes i per si fos poc el mateix dia del nostre aniversari, però així és la vida. La bona notícia és que ho puc explicar i seguir compartint la vida amb tu.
I bueno, pels que pensaveu que amb la moto em faria mal, QUÈ M'HEU DE DIR ARA??? suposo que em donareu la raó si us dic que us podeu fer molt mal amb qualsevol altra cosa...... per cert, em sembla que la moto no la podré agafar amb dos mesos, entre que estic immobilitzat i que hauré de fer recuperació....

Ara amb el temps lliure que tindré a lo millor escric més, bueno ja ho veurem.

1 comentari:

Irina ha dit...

Molte felicitats als 2 per aquests 13 anyets junts, q de ben segur q en seran 50 o 60 més com a mínim!
i dir-te q ara cal q facis repòs i q et recuperis!!!!
i com diu el refrany: no hay mal q por bien no venga! així q ja hem après una lliçó: CARPE DIEM!
Q sempre ho dic, però cada dia q passa, crec q és el millor lema per viure la vida!
A fer repòs! i si necessites res, ja saps on som!