diumenge, 20 de juliol del 2008

El Gran Dia

ha arribat, en tenia moltes ganes, i vull disfrutar-lo com mai. Gràcies a la meva Nneta avui tornaré a veure el meu Bruce, l'únic, el millor de tots. Avui no ens cal anar a Madrid a passar fred. Avui no haurem de fer llargues cues (tenim seient).
M'agradaria que toqués Thunder Road, la meva preferida, o She's the one, una altra que tinc preferida, o Fire, aquesta no crec perquè és molt anitga i no la toca mai.
Llàstima que demà torni a la realitat i hagi d'anar a treballar, almenys serà amb un bon somriure, VISCA BRUCE!!!!!!!!!!!!!!

El pròxim concert intentaré estar devant de tot per intentar tocar-lo.


1 comentari:

Anònim ha dit...

Doncs a mi no em fas enveja, perquè també vindré :). I no pensis amb el demà, pensa amb el present que és molt millor.