diumenge, 6 d’abril del 2008

Por

Ahir em vaig decidir a fer una volta amb moto fins a Sabadell, dinar i tornar cap a Sant Vicenç, feia molt solt i semlava que feia un gran dia, volia fer rodatge, ja que a partir d'ara miraré d'anar a treballar amb moto cada dia.
Tot i que ja controlo la moto bestant, ahir vaig passar molta por perquè feia molt de vent, i em movia la moto que semblava un vaixell al mitg del mar!!! però xino xano vaig arribar. És qüestió d'acostomar-se....
El gran problema són els cotxes i camions, que van molt ràpids (clar amb cotxe no notes tant el vent) i t'adalanten que semblen cotxes de carreres i llavors encara notes més les ràfegues de vent.
Espero acostomar-me a aquesta por, mica en mica...

3 comentaris:

Irina ha dit...

la questió és parcticar marc! com tote en aquesta vida! ale, ja saps..a practicar!!!!!!!! i a disfrutar!...i ho dic per varies cosetes jo eeee, jajaja

Anònim ha dit...

Doncs si la teva Suzuki es mou... vols que t'expliqui com es mou una Vespa? ;) No diré quan indica el banc de proves de la litoral que pot agafar per no escandalitzar ningú.
El meu punt de vista és que no t'has d'acostumar a la por. Que l'has de tenir sempre i has de començar a preveure quan vindrà la ràfega i quines accions emprendre per evitar problemes (i caigudes).
Per cert!! Quina enveja em fas! :) De la sana!!

Irina ha dit...

ostres si! et dóno tota la rao Bernat...per cert, quan de teeeeemps!