dimecres, 29 d’agost del 2007

Dilluns 3, dia clau

Aquest dilluns és el dia clau, és el dia que comença una nova etapa a Relsa.
El dia 3 començo a ocupar la meva nova posició dins de l'organigrama, Gerència, per sota del meu jefe el Director General.
Serà una setmana dura, hem de treballar diferent i tots els canvis són una mica difícils, tots anirem una mica perduts, si a més sumem que hi ha feina que l'has d'acabar, doncs pot ser mortal. Avui tenia una reunió (tot i estar de vacances...) i ja m'han dit que tinc un gran llistat de feina per fer, de clients que estan reclaman, sort que he carregat piles....
El dilluns a les 18h hi ha la presentació del nou equip directiu a tots els treballadors, a on em presentaran com a Gerent, el Miquel com a Director Tècnic, el Rafa com a Cap de Producció i la Dolors com a Directora Comptable (com feia fins ara). O sigui, que si diumenge per la nit no dormo, que no us estranyi!!!
Acabaré de carregar les piles i dilluns aniré a treballar amb tota l'energia positiva possible, espero que dilluns per la nit ja no les tingui descarregades....
Ja us aniré informant de com va tot, dintre de lo què es pugui explicar, clar!

4 comentaris:

(A)Nneta ha dit...

Clar q si!! Clar q te'n sortiràs, seràs un gerent amb un parell d'ous i "súper mega" cullunut!!!!

Albert ha dit...

Estic d'acord amb l'Anna. Ho faràs molt bé, no et preocupis. Ara no em sembla això de "ja us explicaré com va, el que us pugui explicar esclar". Cullons cunyat sembla que treballis al pentàgon o a la CIA, jajajajajaja

No no no no no, volem que ens ho expliquis tot tot i tot!

Moltes felicitats i ànims.

P.D. T'hem felicitat al blog de l'Anna, eh?

Anònim ha dit...

esta mes que cla que te ensurtiras ,pero prentu be i am calma, no has de fe cas ni ha cumentaris ni pensarta , que ni auran

Anònim ha dit...

Et coneix-ho com si fos el teu pare per això se segur que per dintre estàs cagat. També estic segur que per mes que et diguin no torçaràs el teu camí, encara que escoltaràs a tot hom amb una atenció increïble. Tens tots els ingredients per seguir triomfant. Estàs envoltat de gent que t’estima. MOLTA SORT.
El teu pare